Ondernemen is een marathon, geen sprint

ONDERNEMEN IS EEN MARATHON, GEEN SPRINT

Hoe kom jij over de finish line? Of nog beter: haal jij überhaupt de finish line?

Als je al even onderneemt heb je al gemerkt dat ondernemen met ups en downs komt. De downs kun je ervaren als vervelend, irritant, zwaar, lastig en demotiverend, maar je kunt het ook zien als een leermoment, ofwel: een moment wat jou helpt om een nog betere versie van jezelf te worden.

Dit klinkt je misschien cliché in de oren, maar het wordt er niet minder waar van.

Stel: je lanceert een online cursus en je hebt ‘maar’ 2 aanmeldingen. Dan kun je dit zien als een mislukte of tegenvallende lancering, maar je kunt het ook anders benaderen.

Je hebt immers 2!!! nieuwe klanten aangetrokken én je hebt geleerd hoe je je cursus kunt lanceren. Daarnaast heb je kunnen ervaren waar mensen goed en minder goed op reageerden, waardoor je het proces voor een volgende keer kunt optimaliseren.

En zo gaat dat met alles in je bedrijf.

Om maar wat voorbeelden te noemen:

» Steven Spielberg werd bij drie filmacademies afgewezen voordat hij zijn grote breaktrough realiseerde.
» Tim Ferris (auteur van de 4-hour work week) werd afgewezen bij 25 uitgevers voordat hij iemand vond die zijn boek wilde uitgeven.
» Het recept van Colonel Sanders (van Kentucky Fried Chicken en 56 jaar op dat moment) werd meer dan 1.000 keer afgewezen voordat een restaurant ermee aan de slag wilde.

Het ondernemerschap is een marathon, geen sprint. En het zijn niet per se de mensen die het beste zijn in hun vak die ‘winnen’. Het zijn de mensen die door blijven gaan en niet opgeven.

Je doet namelijk niet iets ‘even snel tussendoor’ om mega grote resultaten te behalen. Je test, optimaliseert, test opnieuw en verbetert je strategie en mindset. Pas dan ga je je grootste dromen en doelen bereiken.

Je gaat zien dat je steeds beter je weg gaat vinden in het ondernemerschap, totdat je weer nieuwe obstakels tegenkomt. Deze zul je moeten overwinnen, AKA ervan leren, zodat je weer naar het volgende level van het ondernemerschap kunt gaan.

Geef dus niet op wanneer het je even tegenzit, maar wees juist dankbaar dat je weer hebt mogen leren hoe je iets in je bedrijf kunt verbeteren en optimaliseren, waardoor je kunt doorgroeien naar het volgende level in je bedrijf.

En om je te helpen bij het behalen van succes heb ik vandaag ook nog iets mega leuks voor je. De afgelopen weken ben ik namelijk in alle rust en stilte heel hard gaan werken aan een killer training, voor een killer prijs.

Ik heb het dan over de online cursus “Verkopen middels webinars”. Deze cursus is ideaal voor iedereen die zijn/haar dient of online cursus wil gaan verkopen middels webinars.

Webinars zijn namelijk helemaal HOT en hét middel om veel te kunnen verkopen. In deze cursus leer je alles met betrekking tot het maken en geven van webinars. Onder andere wat de optimale opbouw van een webinar is, hoe je een hoog show-up percentage krijgt, wat voor mails je vooraf en achteraf moet versturen en wat slim is om daarin te zetten, hoe alles technisch werkt én hoe je middels webinars jouw producten of diensten kunt gaan verkopen.

De reguliere prijs voor deze cursus is €149,- maaaaar omdat ik wil vieren dat de cursus af is, heb ik ‘m in de aanbieding gegooid. EN HOE 🙉  Je kunt je nu namelijk aanmelden voor maar €87!!!

Let op: deze prijs gaat snel omhoog, dus als jij keihard wilt groeien met je bedrijf, dan is deze cursus zeker de moeite waard!

Klik hier om je aan te melden voor slechts €87

PS. De cursus bestaat uit 10 modules met daarin 15 waardevolle lessen:

Verkopen middels webinars - modules
Hi!

Hi!

Ik ben Grysilde, het brein achter Dutch Digital Nomad en een reiziger in hart en nieren. Ik wil iedereen - jong, oud, man, vrouw - inspireren om hun dromen na te jagen en te doen wat ze leuk vinden. Ik stoom ze klaar om fulltime te gaan reizen & online te gaan werken!